2008-08-22

Fast i skruvstädet.......

Då har sommaren dansat förbi. Den har smekt min kind gyllenbrun. Den har runnit som spunnet guld i mitt inre o gjort mig ren, stark o ny. Den har fått mitt hjärta att svälla av kärlek till de mina. Den har låtit mig gå långsamma promenader tidigt på morgonen. Den har fyllt min tillvaro med glädje o skratt. Tack du underbara sommar!!!!!!
Den har även förberett mig för att återigen klä på mig arbetsdräkten o kavla upp skjortärmarna. Men än så länge kan jag minnas tillbaka o småle där i min egen värld.......

Jag kan ju tänka tillbaka på att vi på kvällarna faktiskt avnjöt en o annan läckerbit vid strandboden efter en härligt grillad måltid:



Har varit inne hos er alla o kikat under hela augusti, kul o underbart inspirerande som vanligt!!
L
ps kommer fler bilder från ön framöver

6 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hej!

Vilken härlig sommar du haft...och vi hoppas att den håller i sig ett tag till för jag välkomnar inte hösten ännu.......för tidigt....
Vill ha sol först och värme...

HA´en bra helg!
MiaMaria

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Äntligen!

Har saknat dina inlägg, och trevliga kommentarer!

Det verkar som att du haft en underbar sommar: me too!! Fast den "gyllenbruna kinden" har jag visst redan tappat *fniss*

Ses snart! Kram L

Sara Mårtensson sa...

Hejsan!

Vilken härlig bild!! Verkar som du haft en underbar sommar. Våran sommar var kort och kall men snart njuter vi av hösten.. :-)

Kram

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Hmm, vad kan du gissa på att det är? Ha ha! Det är en ganska ytlig sak, men det kan räcka om man vill ha lite nytt i livet!

Avslöjandet kommer snart ;-)

Ha en bra söndag! Kram Lina

Solsjö - Under en vind sa...

Jag hoppas att jag snart ska få återvända till Gotland igen, det är verkligen en underbar ö!

Ha en ny bra vecka! Kram!

Skatan sa...

Vilket fint inlägg! Det riktigt värmer att läsa...

Tack för besöket och kommentaren hos mig! Stor kram och god natt :)