2013-02-27

Trötthet



Jag har drabbats av en enorm trötthet. Det är som ett stort svart slukhål.  Jag har varit trött mer eller mindre sedan jag blev sjuk men succesivt gått mot en piggare vardag. Men nu har jag gått några steg tillbaka känns det som. Tröttheten började igår när jag kom hem från jobbet. Jag kände mig tungandad och hade hjärtklappning och smärtor över bröstkorgen. När jag duschade orkade jag tillslut inte stå upp utan var tvungen att sätta mig på golvet och vila. Sedan fick jag vila innan jag orkade torka mig och därefter smög jag mig in i sovrummet och vilade innan jag orkade klä på mig.

I morse var det bättre, men hjärtklappningen hängde kvar, för att sedan komma tillbaka på kvällen. Det är ju så, jag blir ju orolig. Vad kan det vara? Försöker mörka för familjen då jag vet att de blir tysta, vaksamma och vaktande om de märker något. Faan, ska jag vara orolig? Så här kan jag ju inte leva, att alltid vara rädd för det värsta. Kan man bli så här trött av att börja arbeta lite mer?

Kram
L

3 kommentarer:

Queen of Kammebornia sa...

Åh! Fina du! Sänder kraft och tankar! Det är ju inte konstigt om du blir trött av att arbeta mer. Måste du? Eller vill du kanske? Balans är svåra saker... Hoppas det blir bättre snart. Stor kram!!!

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Tråkigt att du inte känner dig kry! Jag hoppas verkligen att det bara är en liten svacka, och att du piggar på dig snart!

Kram L

lotten-flower necklace sa...

fiiiiiiiiiiiiiina fina, har läst och läst dina inlägg,tungt år du haft vännen, 2012 var ett skitår för mig med...riktigt skitår!
sorg oro och sjukdom är tungt livet går ändå vidare fast det ingekänns nåt vidare...önskar dig allt gott,friskt, kraft, ljus,ork och mod :) varmstyrkekram lotten