2008-02-15

Tjejer!

Ikväll skall jag dricka:


Sedan så skall jag:


Håller just nu på att styla håret (försöker att inte se de grå håren....) Välja kläder (ignorera att man inte kommer i de där byxorna....) Sminka mig (det är snyggt med lite tecken på att man börjar bli mer erfaren....)

Resultat: Jag är helt enkelt en lyckligt lottad tjej med underbar man, två härliga ungar och en massa galna tjejkompisar som jag i kväll skall få vara med hela låååånga kvällen!!!!

Hoppas ni får en härlig fredagskväll och helg!

See ya!

4 kommentarer:

Marie sa...

Hoppas att ni får en riktigt trevlig kväll ihop!

Ha en trevlig kväll!
Kram Marie

lottens vita och gröna sa...

ha en underbar kväll, fin sida! kram lotten

Vårt lilla hem sa...

Åh va kul!! Hoppas ni får en superkul kväll! :)

Kramar! Jenny

Ps. Det ärnåtkonstigt med min dator hemma, den vill inte lägga in nya länkar, skulle ju länka dig nu men det gick inte, får vänta till jobbet på måndag :)

Solsjö - Under en vind sa...

Tack för dina goa ord hos mig!!!

Hoppas att ni hade en underbar kväll!

Fortsatt skön helg, kram!