2008-02-17

Före, men inget efter, ännu....

Sonens rum innan vi gjorde makeover.

Köket för några år sedan, nu är väggarna "vita" Shitake kallas färgen. Svarta stolar. När jag har bra ljus skall jag ta kort och lägga in.
Den vackra sänggaveln till dotterns rum. Mamma ville vitt, dottern ville....... Ja, ni skall få se någon dag härframöver.

Detta skåp skulle grannen kasta. Det står på vår vind och skall bli vackert vitt, tror jag, eller svart. Vi får se! Återkommer med resultatet......

Nej, nu skall jag inte flykta, jobbet vid datorn väntar.

Vi ses!
L

11 kommentarer:

Anonym sa...

Ska bli spännande att se resultaten!

Det borde vara förbjudet att slänga bort sådär fina skåp! Tur att ni hann haffa det :-)

Ann-Catrin sa...

Ohhh vilak fina saker du visar..nu blir det spännande att se hur det blir!!
Ha det gott kram A-C

Lillafruluva sa...

Åh, längtar efter efterbilder!! :-)

Mamma C sa...

Det ska bli kul att se resultatet av dessa möbler när dom blir målade

lottens vita och gröna sa...

men så spännande, en liten följetong, du skåpet är såååååå fint! kram lotten

Solsjö - Under en vind sa...

Vad mycket fint!! Nu vill vi se efterbilderna också....

Ha det gott, kram!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hello...ny hos dig...men så nyfiken du gjode mig nu!!!

Kram♥Millan

Tidsmästarinnan sa...

måste bara säga att namnet på din blogg är helt underbart, jag längtar till Gotlandssommar direkt!
Hit kommer jag gärna tillbaka och kikar mer!
Apropå husletning, jo visst, det är både jobbigt och hemskt och kul, allt i en salig blandning... Jag är bra på att gå och drömma mej ett hem i de hus vi kikar på
:-)
Glada hälsningar
S

Jes/Vita villa vila sa...

Å vad roligt att hitta till en ny fin & spännande blogg - så mycket charmigt du visar! Kommer gärna åter!

Här dröms det också om en kalkstenssommar ;)

Kram/Jes

Hemma hos Klara... sa...

Tack för dina gulliga kommentarer!
Tänk att det finns en del som vill slänga så fina saker! Vilka skojiga inrednings och renoveringsprojekt du har framför dig!

Ha det gott!
Kram Helena

Himmelbit/Njut en smula sa...

Spännnade! Ska bli kul att se "efter-bilder" sen. Vilket underbart skåp du lyckades rädda!!! Vilken tur!

Undra om sängen kanske blev rosa... ;-).

Ha en toppendag!
Kram