2008-02-06

En blick i mitt kök



Nu har jag börjat se mig omkring hemma genom kameralinsen. Usch då! Det finns mycket att göra....... Något som jag är nöjd med är vår sköna soffa i köket. Där kryper barnen upp på morgnarna när de är trötta och väntar på frukost. Själv ligger jag där och läser på kvällarna när lugnet har lägrat sig hemma hos oss. Tavlan som hänger där målade min dotter på dagis när hon var 5 år och den föreställer en giraff. Det är en härlig och färgstark bild. Vågen som står på hyllan ovanför har tillhört min farmor.

1 kommentar:

Beas sa...

Vad udda med en soffa i köket, mysigt. Ni måste ha ett ganska stort kök?

Vågen är superfin, tittade på en liknande på en loppis igår, turkos, fast jag blev osäker på om det skulle komma att passa med kommande färgsättning i köket, har inte riktigt bestämt mig för hur det ska se ut i nya köket ju. :-)

Giraffen är så mysig. Barnkonst är det allra, allra vackraste konsten tycker jag.