2008-02-21

Efter......

Här kommer nu en efterbild på bordet som jag fyndade på Blocket för 250:-. Det som är helt underbart är att jag ännu har en halva kvar - omålad. Skall den bli blankt svart eller förbli naturell? Ja, vad tycker ni?


Nu skulle det vara skönt att komma ut och få sätta händerna i myllan igen......




Ja, en liten bit på väg mot att få ett vackrare hem. Jag är nöjd med mitt vita bord. I betongskålen ligger det en ljusslinga och vackra fossiler från min strand på Gotland. Det var inget bra ljus att fota dem idag. Skall försöka igen en annan gång, kanske med en bättre kamera.

Tack för alla uppmuntrande, glada och trevliga kommentarer! Jag tycker att det är så spännande med er: mina cybervänner!

I helgen blir det nya tag med sonens rum, skall bli kul när det är färdigt så jag kan lägga ut det för inspektion!

Kram L

11 kommentarer:

Jes/Vita villa vila sa...

Oj vilket fint bord du har fyndat & vad snyggt det blev :) Härligt!

Tack för dina rara ord inne hos mig, det blir jag så glad för!

När det gäller kameran så har jag en större systemkamera, men den är inte digital så när jag fotar till bloggen använder jag en Nikon Coolpix 5200, en liten men naggande god :)kär vän!

Kram & på återseende - kommer gärna igen till din härliga blogg! Jes

Mrs M sa...

Å vilket fint bord! Verkligen ett toppenfynd... jag har ett liknande på lager och det blir nog vitt... jag har velat mellan naturligt, svart och rosa också. Måste jag välja så skulle det nog bli svart, det ser ut att passa väldigt bra hos er!
Tack för gullig kommentar!
Kram/ Mimmi

me and alice sa...

Vilka fynd du gjort. Jag älskar månbord. Det blev supersnyggt när du målat det. Jag hade nog målat det andra lika. Ifall du kanske någon gång i framtiden vill ha dem tex under två fönster eller bara vid en vägg...
Blir spännande att se sonens rum sen...
kram Susanne

Solsjö - Under en vind sa...

Aaaahhhhhh så fint bordet blev!!! Jag hade målat det andra vitt också, kanske har du plats för ett till.....

Ha det gott och en skön helg! Kramis!

Karin i Villa Grå sa...

Jag äääälskar månbord och ditt är UNDERBART! *gillar*

Jepp, jag håller med dig, det skulle absoult passa med spröjs i vårt köksfönster!

Ha en trevlig helg!

Kram!

Karin

Himmelbit/Njut en smula sa...

Åhh vilket fint bord!! Jag skulle absolut måla det andra vitt också - det är ju så fint och fräscht!

Ha en toppendag!
Kram

Ps. Tänk på att fylla muffinsformarna nästan ända upp för de jäser inte så mycket. Lycka till! Ds.

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå där nya bloggare! Åtminstone för mej, tack för titten hos mej, det var trevligt med ditt besök . ) Vilket vackert hem du har och ett sånt snyggt halvmånebord, vilket fynd!!! Här andas det salta hav, härligt!! Ha en bra helg! Mari.

Maria sa...

Oj, kan man få 250.- för dem, har två stående på vinden, men ingen plats. De är helt underbara, men som sagt får jag inte plats! Tycker att du skall måla det blank svart, supersnyggt!

MiaMaria sa...

Vilket fynd så läckert!
Miamaria

Brunkullan sa...

Så fint det blev! Och du har alltså TVÅ!!?
Lyckliga du.

Susanne

DRÖMHUSET sa...

Åhh vad fint det blev!
Lyckan att ha två, skulle måla det andra svart att ha och byta med*lyx*
Kram Sofie