2008-02-22

Lovsång

Idag vill jag besjunga en fantastisk blogg! Det är bloggen Vita Villa Vila. Jes producerar en oändlig ström med härliga bilder från sitt hem! Det här är en blogg som jag tidigt fattade tycke för när jag på kvällarna satt och läste bloggar tills ögonen var röda. Hit återvänder jag också hela tiden för att hämta ny inspiration till mitt hem. Ni som älskar inredningstidningar: här har ni en alldeles underbar "tidning" på nätet!!! Vita Villa Vila OBS! Alla foton är tagna av Jes och lånade från hennes blogg.

Välkommen att kika på bilderna men ta av dig:






En vacker bild från vardagsrummet.







Här sover man nog gott i krispigt vitt!






En alldeles egen vrå att mysa i.






Fin detaljbild




Här följer fler vackra bilder tagna med säker blick:
















Och sist men inte minst så har hon alldeles underbara bilder från en underbar ö: GOTLAND








6 kommentarer:

MiaMaria sa...

Håller med älskar hennes bilder...

Ska bli kul att se rummet sen....
Kul när man kan inspirera.

HA´nu en trevlig helg!
Miamaria

Brunkullan sa...

Mmm...gillar hennes blogg skarpt! Och håller med om att hon tar fantastiska bilder!!!

Kul med en ny blogg! Ska kika runt lite nu:-)

Susanne

Marie sa...

Jag gillar också hennes blogg jättemycket, hon är så otroligt duktig på att fotografera.

Trevlig kväll!
Kram Marie

Karin i Villa Grå sa...

Jag håller med dig helt och hållet, Vita Villa Vila är en underbar blogg med vackra bilder *gillar*

Vad spännande med skåpet som du håller på att rita! Är det en typ av sekretär eftersom det har ett utfällt skrivbord? *nyf* Några planer på att visa ritningen i bloggen, tro?

Ha det så bra!

Kram, Karin

Kannor och karaffer sa...

Jag älskar också Gotland och en sommar utan en vistelse där - vilken sommar är det. Sedan sex år tillbaka har det blivit en tradition att åka dit. Gillar också ditt fina vita bord. Jag har ett i brunt - ska nog gå fram med pensel och färg där.....

Ha det gott!
/Ann

Jes/Vita villa vila sa...

Jag är mållös...

Tusen & åter tusen tack! Jätteroligt att du tycker om min blogg & fantastiskt roligt att du ville skriva ett inlägg om den... Du är för go!

TACK & Kram /Jes