2008-02-03

Lyckans stjärnor!


Ja, ibland regnar lyckans stjärnor från himlen! Idag hade jag turen att stå mitt i detta regn. Satt och kikade på Blocket (min vana trogen), skulle leta lite stolar. MEN då fann jag ett bord som visade sig kunna bli två halvmåneformade bord! Priset var också helt underbart! Så nu står de hemma hos mig, ett skall stå i hallen och det skall nog bli vitt. Det andra funderar jag på att måla svart kanske. Vi får se.........


Här kommer i alla fall en bild på hur det ser ut innan jag gjort vid det.


Vi ses!

2 kommentarer:

Mitt hem är min borg sa...

Åh, så fint bord.. Å det kommer bli ännu finare med lite vit färg på..
Så kul att fynda.. Man blir så glad.. =)
Tacks nälla du för dina fina ord hos mig.. Jag blev så himla glad.. Tänk att lilla jag kan inspirera någon.. =)
Hoppas du kommer tycka bloggande e lika kul som jag tycker..

Kram Linda!!

Beas sa...

Vilken tur...det är helt underbart. Jag har letat efter något liknande som jag också kan måla vitt.

Roligt att kika in i din blogg, det kommer bli kul att kunna få följa den.

Kram Bea