2008-02-18

Inspiration

Här kommer det några av mina inspirationsbilder till lillebror E´s sovrum som håller på att iordningställas:


Läcker bokstav från my first room.



Han har en underbar piratdräkt från USA som jag funderar på att sätta upp på väggen med krokar. Kanske skulle dessa väggord från My first room sitta ovanför?

Kanske en så´n här eller två....... (my first room)
Den här blir nog bra i hyllan som nu är vit och väntar på handtag. IKEA.
Lampan kommer också från IKEA, kan tänka mig att spraya den svart och högblank, kanske hänga tovade stjärnor i den. Hmmmmmmmm

Dessa lakan har jag redan beställt från Ellos.

13 kommentarer:

Jes/Vita villa vila sa...

Tack söta du för dina rara ord :) & du - vilka härliga inspirationsbilder du visar!!! Ska bli kul att se resultatet sedan :)

Må gott! JES

Jes/Vita villa vila sa...

Glömde ju... Vad härligt med Gotland redan nu :) Trevlig resa!/J

Karin Krut sa...

Det kommer att bli kanon tror jag :) Det ser ut att vara jättefina grejer. Ibland önskar jag att mina barn var lite mindre och inte hade så stor vilja ;) Då skulle jag inreda deras rum så där roligt också :)
Ha en skön dag
Kram Karin

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Vilken bra inspiration du hittat , me like !!
Kul ide´att spraya takkronan svart !
Ser fram emot resultatet , senare !
Kram/Lotta

Handplockat sa...

fina grejs du visar
i sonens sov rum (8år) har vi vitt blått och rött och någon svart pirat detalj
han är nöjd =)

nu ska jag titta runt här på din blogg en stund

ha en bra tisdag

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Tackar för rara ord!!Idag visas resten...välkommen!

Har med en pirattokig kille!!Visade hans rum i förra bloggen , den som försvann...men det får väl bli en repris!!!

Ja vägorden är ju såå fina...ska beställa en hel drös!!

Ha en härlig dag!!
♥Kram Millan♥

Solsjö - Under en vind sa...

Härlig inspiration för pojkrum!! os mig r det just nu rosa, rosa, rosa som gäller.....så är det när 5-åringen får bestämma.....Håller just nu på att sy en ny gardin i rosa och vit randigt....

Ha en fin dag! Kram!

"M" sa...

Mycket snygga saker...

MiaMaria sa...

Men vad trevligt att man kan sprida lite inspiration....

Ska bli kul att se slutresultatet.

Ha´det så gott!
Miamaria

Tidsmästarinnan sa...

det där såg himla inspirerande ut, det blir nog kanonbra! Vilken glad ung man det kommer att bli...
Kram
S.

Marie sa...

Många härliga inspirationsbilder, ska bli kul att få se det färdiga resultatet!

Kram Marie

Vårt lilla hem sa...

Åh va kul att inreda lillkillens rum!! Så fina saker du hittat, det kommer med säkerhet att bli toppen! :)

Va härligt med Gotlänskt ullgarn! Kommer bli så fint till en sjal!

Hoppas det går bra med målningen!

Kram och tusen tack för dina rar ord :)
Jenny

Brunkullan sa...

Har också de lakana till Jonte! Tycker de är jättefina!

Takkronan från IKEA har jag kikat på länge. Både den utan och med el. Måste bestämma mig snart!!

Susanne