2013-04-21

Vänner

Jag känner mig rik! Min rikedom går inte att mäta i pengar, värdekurvor eller prognoser. Nej, min rikedom är en tryggare investering än så - vänner. Jag har lyckan att ha många vänner, unga vänner, gamla vänner, bästa vänner, arbetsvänner, kärleksvänner, släktvänner och många många fler.

Utan alla er hade jag inte tagit mig igenom det här lika stark. Ni har stöttat, peppat, pushat, kramat, tröstat, skrattat, delat, burit, lyssnat, berättat, sms:at, ringt, hälsat på, kommit med böcker, filmer, mat, tagit hand om mig och helt enkelt visat mig att när jag går ner för räkning så finns ni där!

Ord kan inte nog beskriva hur viktiga ni alla är och har varit både innan, under och efter. Utan er vore jag inget. Utan er vore jag fattig. Utan er kan jag inte ens föreställa mig.

Tack alla mina underbara, som följt mig på vägen och gjort allt så mycket lättare!
Kram
L

2 kommentarer:

Anneli sa...

Det är som du skriver en stor lycka att ha många vänner.
Kanske när man mår dåligt som man allra mest behöver de..............

Kram till dig,
Anneli

Anonym sa...

KRAM!!

Kusin/vän