2008-03-04

Shopping

Igårkväll shoppade jag på nätet. Jag har länge letat efter fuskfårpäls och nu har jag hittat det! Jag handlade även urbilliga snygga kuddfodral på Ellos. Var inne och skulle hämta bild för att visa er men då var de bortplockade så nu hoppas jag att jag får dem o att de inte var slut när jag beställde. Det var stora kuddfodral röd/vitrandiga 65x65cm och svart/vitrandiga i samma storlek. Vi får väl se om de dyker upp härhemma.......

För alla er som också suktar efter fuskfårpäls så kan ni handla det här:


http://www.jonic-textil.se


Kram L

8 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

God kväll..eller godnatt kanske passar bättre!!

ja visst är det mysigt med får päls!!

Men så kul, att ni med var där i Söndags!!!Kanske vi träffades utan att veta om varann!!;)
Vilken tid var ni där...vi var mellan halv 2 o halv 6...
japp kameran är alltid med...över allt!!!
Så även innan jag börja blogga!!
Tar så hysteriskt mycket kort..då kanske man får nåt som är bra ialla fall....drömmer om en ny, just nu har jag lagt beslag på dotterns!!

~ ~~~~~***~~~~~~~~
En solig, vårig hälsning från
♥Mamma Millan♥
~~~`*♥*´~~~

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Higi;) sedär!!

hoppas du får din kamera då...ser att du fyller strax..fiskarna..

natti

Solsjö - Under en vind sa...

Visst är nätshopping bra....speciellt om man som jag bor några mil från närmaste stad och sen finns det saker på nätet som man inte alltid hittar....Igår fick jag ett litet väggsåp f¨ån Fridas gård....Den butiken är "livsfarlig"....hi hi....
Hoppas att dina kuddar dyker upp!

Ha en bra dag! Kram!

MiaMaria sa...

Det är inte så dumt med nätshopping....
Alltid hittar man något som man vill ha!

HA´det så gott!

Mamma C sa...

Tur att det finns nätshopping. Hoppas du får dina kuddöverdrag, så dom inte var slut

lottens vita och gröna sa...

oh så spännande med fuskpälsen, vad ska du sy...har haft en tanke att klä kuddar till vårt planerade uterum...jättebra tips på länk!jag är också flink på nätshoppping, bara och trycka...jättekram lotten

Tidsmästarinnan sa...

jag gillar också nätshopping, så skönt att kunna sätta sig en stund på kvällen och botanisera lite :-)
jättebra med tips på fårfuskpäls, det har jag faktiskt funderat på!

Jag ser att det är någon i familjen som gillar Bärgarn från Bilar, det har vi en till hemma hos oss! ska bli kul att se rummet när det är klart.
Kram!

Karin i Villa Grå sa...

Tack för den länken! Fuskpäls är alltid att föredra framför äkta vara *tycker*

Jag har en idé om att klä en hel vägg i fuskfårskinn, men jag är ju gift och eftersom min käre make förväntar sig att få ha ett ord med i laget lär jag få avstå från den lurviga väggen ;-)

Kram!

Karin