2008-03-19

40 år!


Hipp, hipp, hurra, idag är det min födelsedag! Den har precis nyss börjat o jag har nu inträtt i åldern 40 år.
Ja, nu skall jag gå o lägga mig o imorgon bitti åker jag hem till min älskade underbara ö!!!!!


Enda smolket i bägaren är att jag inte kan ta en ridtur längs stranden då jag har skadat nacken. SUCK!


MEN, jag skall äta gott, gå på loppis o auktioner, vandra runt i Visby innerstad, vara med nära o kära, elda i min vedspis, leta fina saker i lagården, leta fossiler på stranden, grilla korv vid strandboden........ UNDERBART!


Återkommer med rapport om hur det varit. Kommer att längta efter er alla!


Tack till alla er som kikar in hos mig o som skriver till mig, det är så roligt!!!!


Kram L

28 kommentarer:

LOPPISLIV sa...

Ett stort Grattis! Och ha nu en helt underbar födelsedag...Kram Paula

Julias vita drömmar sa...

Ett stort Grattis till dig! Hoppas du får det underbart. Ni passerar nog vårt hus på väg till färjan ;)

Tack snälla för din kommentar hos mig. Ska bli skönt att få fotograferingen ur vägen, en sak mindre att tänka på just nu.

Kram!

My Lovely Things sa...

Grattsi på 40 års dagen!!!
så härligt det låter med gotland..
ha det riktigt bra..jag hoppas att din nacke snart blir bra,,
kram anna

Hanna i Det stora grå huset sa...

Grattis på din 40-års dag!
Hoppas att den blir fantastisk, det lät då iaf bra härligt det du beskrev!

Kram Hanna
P.s Hoppas att det ordnar sig med din nacke snart!

Solsjö - Under en vind sa...

Hipp hippp HUrra!! Stort grattis till dig!!

Krya på nacken och ha nu underbara dagar på ön! Önskar dig en skön påsk! Kram!

Ann-Catrin sa...

STORT STORT GRATTIS!!!
härliga tider!!
NU får du ha det så underbart på din Ö!!
Längtar dit också när du skriver!!!
Vi har andelslägenhet på Snäck vi!!

Utlottning innehos mig!!
var gärna med!
MÅNGA GRATTISKRAMAR A-C

Kol och Rosors sa...

GRATTIS på födelsedagen!

Vill önska dej en härlig & skön avkoppling på din Ö...

Ha det så gott & Glad Påsk!

L-Lott

Mamma C sa...

Hipp Hipp Hurra, för födelsedagsbarnet :-D Det låter som du kommer att få en riktig härlig och skön påskhelg på Gotland.
Glad Påsk Kram Mamma C

MiaMaria sa...

Grattis!!!!!!!!!!

PÅ 40 års dagen!

HA det så himla gott på Gotland.....

Miamaria

Maria sa...

Ett stort GRATTIS för dig i dag!! Hoppas du får en bra dag!
KRAM

Tidsmästarinnan sa...

Många grattis och hurrarop från mig med!!!
Och ha det så himla härligt på min favvis-ö, glad påsk!!!
Stor kram
Susanne

Jo sa...

Åh, grattis på födelsedagen! Jag hoppas att du får en jättebra dag och att du har lika fint väder på Gotland som vi har i Gbg.
Ps. Nu har "staurarna" väl yrat för sista gången eller hur ligger vi till i räkningen? ;)

Karin i Villa Grå sa...

GRATTIS!

Jag hoppas att du får ha det riktigt bra, roligt, skönt och mysigt och ser fram emot en rapport senare :-)

Vad synd att du inte kan rida, men det kommer ju fler tillfällen.

Må så gott och ha det bäst!

Kram, Karin

lottens vita och gröna sa...

men är det idag som är den stora dagen, du årgångsvän! stoooooooortgrattis, vad underbart du ska ha på värdens mysigaste ö! kram lotten

Designe sa...

Åh, Stort Grattis på födelsedagen!!! Ha det så skönt i Visby, va härligt att få åka dit! Kram :)

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Grattis rosor i en hel hög !!!
Ha en bra dag och krya på dej med nacken , hua !
kram/Lotta

Grodmamman sa...

Grattis på din stora dag! Skulle också vilja åka till Gotland igen. Har varit där två gånger, men skulle vilja åka dit igen och få tid att gå dit jag vill.
Ha en skön påsk och hoppas nacken känns bättre snart.
Kram

White Season sa...

Å Grattis till dig! Ha en mysig helg på din ö... vad mysigt det låter. Kramar i påsk också, Malin

DRÖMHUSET sa...

Låter som en alldeles underbar födelsedag!!!
Ett stort GRATTIS till dig!
Kramar Sofie

Gården på höjden sa...

Grattis på den STORA dagen!
Hoppas de blir en bra dag för dig.

Kram
L

Majas mammelucker sa...

Grattis på 40 års dagen
hoppas din dag bli underbar...
njut och koppla av ..låt dig bli upp passad..
Många Grattis kramar önskar Maria.

Tidsmästarinnan sa...

det är bara jag igen, glömde ju alldeles att tacka för det "smarriga" rådjursreceptet hos mig! Tusen tack!
Kram och ha det nu så himla gott!
S

Hemma hos Klara... sa...

Ett jättegrattis på 40 års dagen! Önskar en riktigt Glad Påsk!

Kram Helena

Carina sa...

Grattis på födelsedagen,det låter alldeles underbart allt du ska göra på Gotland kan verkligen hålla med dig om att Gotland är en underbar Ö. Ha det bra kram Carina

Lilla Trollbacken sa...

Jättegrattis på dej och hoppas du får en härlig semester på Gotland
Kram
Gabrielle

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hipp Hipp hurra!!!!Grattis på dig goa du!!!!!

Tack så mycket för din värmande kommentar!!!Hoppas det vart en trevlig påsk Helg!!!Här kommer en liten hälsning!!!

__♥♥_♥♥
_♥♥___♥♥
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥
____♥♥___♥♥__♥♥
___♥___________♥
__♥_____________♥
_♥____♥_____♥____♥
_♥_______o_______♥
_♥_____=___=_____♥
___♥_____W_____♥
_____♥________♥
_______♥♥♥♥♥♥
~~~*GLAD PÅSK*~~~
Önskar Millan!!!!

Kram♥

Evelinas hus sa...

Grattis i efterskott!! Hoppas du har en bra ledighet på Gotland.
Kram Caroline

Jes/Vita villa vila sa...

Hipp Hipp HURRA & ett rungande GRATTIS kommer här..... dock i efterskott men med varmaste tankar!!!

KRAM!!! /Jes ♥ ♥ ♥