2013-05-26

Fira

Nu i i veckan är det äntligen dags! Jag kommer ta min examen efter tre års studier på Uppsala Universitet. Inte trodde väl jag när jag lämnade högskolevärlden för så många år sedan att jag skulle plugga igen...

Det har varit otroligt roligt men också ganska slitsamt att arbeta heltid och plugga 25%. Framförallt det här sista året sedan jag blev sjuk. Men nu är jag klar, godkänd och examen stundar. Det känns helt underbart! På fredag ska jag fira och ha fest med familj och vänner. Jag har undanbett mig uppvaktning i form av presenter och sagt att om någon känner för det så kan de hellre sätta in pengar på Cancerfonden.

Nu hoppas jag att det kommer att bli ett hejdundrande party med mycket skratt och glädje för det är vad det här huset behöver!

Ingenting är omöjlig, allt är möjligt! Så känns det just nu, just idag.

Kram

L

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stort grattis till din examen, det har du verkligen gjort jättebra. Lycka till med allt i fortsättnigen också, Kram Kerstin J

Anonym sa...

Grattis till examen!
Starkt jobbat!

millandante sa...

Stort grattis till din examen!!

Hoppas du fått känna den känslan många gånger denna sommaren!

Varm kram