2015-05-25

Energi

Den här helgen har vi tagit tag i en hel del projekt som väntat på att bli klara. Vi har fixat till förvaringen i tvättstugan. Det blev jättebra. Jag har skrubbat och fixat med våra utemöbler så de är rena och fina, Jacuzzin har också fått sig en omgång med vattenbyte och div underhåll.
   Sedan har jag övningskört med stora E. Vi har hunnit med att köra 4 ggr på 2 dagar. Hon är ivrig att försöka ta körkort veckan efter studenten. Sedan åker hon till Visby och sommarjobbar och då kan det vara bra att ha körkort.
   Ikväll tog jag en långpromenad genom skogen som hade spår av sommar i luften. Jag hittade liljekonvaljer som jag plockade med mig och de står nu så fint på köksbordet härhemma. Den här veckan kommer vår nya soffa till vardagsrummet och sedan ska det fixas med lite mattor och lampor så blir det fint därinne i alla fall. Just nu finns det energi i familjen och det känns härligt!
Kram 
L

Inga kommentarer: