2009-11-23

Kontoret

Nu ska det sista fixas på kontoret innan julen kommer. Jag har varit och köpt en skiva 120x140 i något mjukt material som ska kläs i tyg för att bli till en anslagstavla på väggen bakom skrivbordet. Vi har vita väggar och jag har köpt ett tyg från IKEA med lite färg och mönster.




Vi har en härlig Emmafåtölj i ena hörnet och till den ska jag nog köpa det här bordet som finns på MIO. Fåtöljens mahognydetaljer ska bli svarta.





Till skrivbordet ska jag köpa den här lampan.





Längs ena väggen har vi vita Billybokhyllor som jag ska sätta dörrar på. Har dock lite svårt att bestämma mig för om jag ska ha täckta dörrar nedtill och glas på den övre halvan eller bara täckta eller bara glas? Några tankar någon?



Kram

L

5 kommentarer:

Jes/Vita villa vila sa...

Hej raraste L!

TACK för din röst & TACK för dina fina rader hos mig!

Hoppas allt är bra med dig! Här är alltid lika mysigt att kika in!

Kram Jes ♥

Marits vita skrin sa...

Det låter som om ditt kontor kommer att bli hur bra som helst.

Och du är väl go du, tack för kommentaren:)

Kram kram
Marit

På vår udde! sa...

Kontoret kommer att bli kalas!
Jag röstar för hela glasdörrar till Billy! Tycker att det är fint, om man organiserar innehållet och blandar med lite vackra stileben och sådant! Det är också fint att fästa ett vackert tyg på insidan av glasdörrarna!
Lova att visa bilder när det är klart!
Kram

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hallojs! Det kommer att li super på kontoret!!!
Ett sånt alladin bord skulle jag vilja ha!!!

Kram ♥ Millan

Anna-Malin sa...

Fin inspiration du bjuder på.
Tyget ser väldigt fint ut...

Personligen tycker jag det är hur fint som helst med vitrindörrar på Billy, så man ser det som finns bakom...

Det röstar jag på =).

Kram
Anna-malin