2009-11-19

Julkort 3

Vad hände med tanken att mina julkort skulle vara cremevita med röda detaljer?



Vissa år har jag satt mig ner och gjort en "prototyp" som jag sedan massproducerat. I år är inget kort det andra likt. Hoppas jag nu hittar rätt kort till rätt person....

Försökte idag att skriva min "att göra" lista inför julen. Problemet är att i år har det kört ihop sig med listan för jag vet inte i vilken ordning jag ska göra allt och VAD jag ska göra. För trött helt enkelt!

Hur ser era listor ut? Hur långt innan börjar ni? Med vad?

Kram

L

2 kommentarer:

Anna-Malin sa...

Så fina kort....

Det här med listor är ingenting för mig. Det borde vara det men jag har fortfarande en galen förhoppning att jag ska hålla allt i huvudet....Går mindre bra kan jag säga....

I år (också...)har jag bestämt mig för att ta det lugn inför jul.
Vi får se hur det går....;)

Härlig helg!!

♥ Anna-Malin

Anci sa...

Hej !
Korten är jättefina ! Du får mig verkligen att förstå att nu måste jag börja att skriva mina listor. Jag väntar in i det sista...

Jag längtar också till Gotland !

Kram
Anci