2008-05-02

Utmärkelse!

Jag har fått denna fina utmärkelse av bloggen Tidsmästarinnan!

Oj, oj, om ni visste vad det värmer!. Jag har inte varit inne på bloggen på ett par dar o blev sååååå glad när jag fick se detta.

Ni måste titta in på hennes blogg, fina bilder och väldigt fyndiga texter. Här finns inspiration att hämta i mängd!
Å, namnet sen! Tidsmästarinnan! Jag önskar så att jag också vore det men ack nej!


Skänker här dock några blommor till dig du härliga bloggerska!



Vill även sända utmärkelsen vidare till alla ni därute som berikar min bloggvardag o ger mig inspiration!!!
Kram L

15 kommentarer:

Mamma C sa...

Grattis till dig.
Kram mamma c

Gårdsromantik sa...

Grattis!
Tack för värmande kommentar hos mi!

KramMaud

me and alice sa...

Grattis till din utmärkelse!
Den är du värd!
Vad vackert du skrev i ditt inlägg "Ibland"...
kram Susanne

Radhusdrömmar sa...

Hej!
Hittade hit via Tidsmästarinnan! Fin sida du har. Gillar ditt halvmånebord på en av bilderna.
Fint inlägg om "ibland".

Ha det gott!

Kram Johanna

Stämningsfullt sa...

Grattis till utmärkelsen! Vad roligt :)
Hoppas du får en bra dag.
Kram!

Tidsmästarinnan sa...

nämen... vad fint du skriver, och blommor också!!

Tack så mycket goaste du! (det är ju DU som inspirerar, såklart jag ville ge dig utmärkelsen!! :-)

Kram på dig och ha en trevlig helg, nu ska jag dofta lite på mina tjusiga hortensior... ahhh :-)

Dicksonska våningen sa...

Grattis till utmärkelsen! Du ger mycket inspiration till andra!

Jättefina blommor du visar. Och tack för den fina kommentaren på min sida :)

Ha en bra fredag!
Kramar Annika

Designe sa...

Grattis till utmärkelsen!..och vilka fina blombilder! Ha en trevlig helg! Kram :)

lottens vita och gröna sa...

varmaste grattis denna ä r du sååååååååååååååååå värd gumman! p&k lotten

MiaMaria sa...

Grattis till dig!!!!!!!!!!!!!

HA´det så gott!
Miamaria

Marie sa...

Grattis till den fina utmärkelsen!

Kram Marie

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

GRATTIS TILL DIN FINA UTMÄRKELSE DEN ÄR DU VERKLIGEN VÄRD !!
Oj så mycket stora bokstäver det blev , du får inte tro att jag skriker på dej ;-)
Kramar / Lotta

Solsjö - Under en vind sa...

Stort grattis till din utmärkesel! Den är du värd!!! Ha en mysig dag! Kram!

Livet i träsket sa...

Grattis! Den är du verkligen värd!

Ann-Catrin sa...

Stort grattis tilll din välförtjänta utmärkelse
den är du värd tusen gånger om..

kram kram A-C