2008-06-07

Lyckans ost!

Ett av våra härliga badställen
Ja, idag känner jag mig som en lyckans ost. Vaknade i morse o kände en härlig känsla i maggropen: LYCKA.

Det finns mycket att vara lycklig över.
  • Att jag är jag
  • Att jag bor i ett fint hus med min man o mina barn.
  • Att jag är ledig idag.
  • Att solen skiner
  • Att jag älskar mitt arbete
  • Att jag VUNNIT i en tävling på en blogg!!!!

Jo, det är sant. Jag vann pris på bloggen Me and Alice. En fantastisk blogg om nu någon skulle ha missat den. Susanne är en stilsäker tjej med ett fantastiskt hem! Hon har även en pärla till dotter som heter Alice o som visar på talang både vad det gäller inredning men även textmässigt (gammal svensklärare som jag varit en gång). Hon har en fin känsla för språket när hon skapar sina inlägg på bloggen. Jag hoppas att Susanne o Alice kommer fortsätta med sitt bloggande många år framöver.

Stort TACK till er för det fina priset. Jag kommer att visa upp det här på bloggen senare.

Kram L

En skön helg önskar jag er alla därute i cybervärlden!

9 kommentarer:

Mamma C sa...

Grattis till din vinst. Du ska ha en fortsatt skön och mysig helg du oxå.
Kram mamma c

Gårdsromantik sa...

Grattis till dinvinst!

Önskar dig en härlig varm sommarhelg!

Kram Maud

lottens vita och gröna sa...

oh grattis till vinsten, såg det hos susanne och blev sååå glad at det var du som vann vännen!
jag med är lycklig, stort att säga.. så enkelt men ändå svårt.. så vågat, så härligt!!!!
ha en underbar söndag!
kramilikram lotten

MiaMaria sa...

Grattis till all din LYCKA!!!!!!

Må så gott och njut av allt!
MiaMaria

Beas sa...

Åhhh...härligt med lyckokänslor. Spara lite och lägg i en vacker glasburk på din finaste hylla!

Kram Bea

Hemma hos Klara... sa...

Jättegrattis till vinsten och visst är det härligt att få känna lycka :)

Ha en härlig vecka!
Kram Helena

Mjuka sa...

Men så roligt att du vann deras tävling!!! Grattis!!
kramar Malin

Designe sa...

Det var faktiskt många saker att va lycklig över och bilden är ju underbar!!! Ha en underbar dag! Kram :)

Solsjö - Under en vind sa...

Så mycket fina bilder både i detta och i föregående inlägg!!

Visst är det en underbar känsla då man känner lycka! Alla känslor kommer och går, och ibland känns allt bara så bra! Det är skönt!

Hoppas att du njuter av underbara dagar!

Kram!