2008-06-30

Vinst på villovägar



Vi har en slarvig postmästare här där vi bor. Han/hon läser ofta siffran rätt men sen om det är vår väg eller den uppe på berget som börjar på samma bokstav är ju inte så noga......!


Men idag kom i alla fall grannen nedtravandes med ett paket till mig!! Min fina, underbara, vackra och förhoppningsvis användbara skylt som gjord för sommar!!! (om det nu blir sol)


Tack söta, snälla, rara Susanne för den fina skylten!!! Susanne hittar du på bloggen Me and Alice, där kan du fullständit knarka ned dig i underbara heminredningsbilder.


Tusen tack o många stora kramar till dig Susanne, jag är så glad!!

Visst är den fin min skylt!!!!


Kram till er alla


L

13 kommentarer:

Mamma C sa...

Vilken tur att du har en snäll granne som lämnade din fina skylt till dig. Nu kommer sommaren, så du får användning av skylten. Susannes blogg är fantastisk.
Kram Mamma C

Solsjö - Under en vind sa...

Ja visst är de fin! Tur att den kom tillrätta!

ha det gott, kram!

Jes/Vita villa vila sa...

Hej vännen & tusen tack för dina goa rara ord inne hos mig! Jag blir så glad!!!

Men du vilken helt sagolik och underbar skylt!!! *Vill ha* även om vi bor låååångt från stranden ;) hi hi. Söt som socker!

Önskar dig en ljuvlig sommar vännen!

Kram Jes ♥

Tidsmästarinnan sa...

halloj kära L!
om jag hade varit din granne hade jag norpat den fina skylten direkt... (närå, jag är så ärlig så, men den är ju helt oemotståndlig, särskilt där i det fina fatet!)

Tack för hälsningen inne hos mig, jaaa, jag längtar också dit nu... om några veckor far vi!

Kram på dig och ha en skön sommar!

Himmelbit/Njut en smula sa...

Åh vilken fin skylt!! Vilken tur att det finns ärliga grannar när det finns snurriga brevbärare.. ;-).

Hoppas att du njuter av sommaren och att du får lite ledigt. Men det är klart, du är ju på stranden läste jag ju alldeles nyss, så du har säkert semester :-D.

Ha det toppen!
Kram

me and alice sa...

Tjingeling!!
Hi,hi vilken busig brevbärare ni har!!!
Tyckte dom pratade om varmare väder på tv:n i morse... Hoppas du får användning av skylten!
Kramis från Susanne

Ann-Catrin sa...

det v ar väl för tur att paketet hittade rätt till slut.. speciellt när det var en sån underbar skylt"!"

Kram på dig vännen
Ann-catrin

MiaMaria sa...

Hej!

Men vilken tur att skylten hittade fram tillslut. Den är ju så fin!

Ha´nu det så gott denna vecka!
Miamaria

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Tjo ho!

Jo, det har varit lite mycket, plus att jag är så trött på kvällarna så bloggen kommer lite i skymundan :-)


Det finns tydligen en stund på kvällen som kallas för "blå timmen". Det blir nåt med ljuset när solen är på väg ner. Tror att jag såg det första gången hos Magdalena, med Par Couirrier (eller hur det nu stavas). Hon visade hur dom gör i fotobranchen, före och efter. Jag hade sån tur att det visade sig precis vid sänggående en kväll. Lite roligt, för det verkar inte vara så vanligt, eller känt.

Tur att ditt paket kom fram, jättefin skylt var det!

Hoppas att du får en bra vecka!
Jag kikar in så fort jag kan igen!

Kram L

Limerose sa...

Tack f�r titten p� min blogg!
H�r var det fint och harmoniskt.
Skulle ox� vilja ha en s�dan skylt....men jag har ingen strand i n�rheten. :-) ha det gott och v�lkommen tillbaka.

Mvh Limerose

Susanne sa...

surfade runt på lite olika bloggar och hittade länk till dig. Jättefin blogg.
Vi kanske har samma brevbärare då vår m jämna mellanrum brukar lägga post hos grannen. :-) Fast så stora distrikt har nog inte han.;)
Må så gott!

Evelinas hus sa...

Hallå!
Åh vilken fin skylt. Nu blev jag lite avis, skulle behöva en :)
Kul att läsa lite om dig..
Ha det gott.
Kram Caroline

Marie sa...

Vilken tur att paketet kom till rätta! Skylten är helt underbar!

Ha en trevlig helg!
Kram Marie