2008-04-16

Livskraft!!!


Så fort solen kommer fram känner jag hur glädjen vaknar till liv. Hur solen liksom tränger in i mina skrymslen o värmer upp något litet, kallt o fruset i min innersta kärna! Det blir lättare att andas, stegen sviktar av ny livskraft, barnen blir härligare, mornarna trevligare, mannen blir som ny o själv är jag bara glad o nöjd! Hoppas att det är fler som upplever det här på våren!


Kram L
ps egentligen sitter jag bara här o flyktar att jag behöver skriva ett dokument.......... Nej, nu skriver jag så det blir klart!

9 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

japp absolut..blir som en helt annan människa när våren kommer...jag kryper ur mitt ide!!!!

Hihi,,,hur gick det med dokumentet!!!;)

~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan

Gårdsromantik sa...

Inte ännu - men det kommer nog så fort snön försvinner och solen tittar fram!

Härligt med den "nya" gubben!

Kram Maud

Solsjö - Under en vind sa...

Visst känner man skillnad! Ha en bra dag! Kram!

lottens vita och gröna sa...

de ljusa mornarna gör så mycket och värmen som smyger fram på dagen och attt solen går ner senare, ohhhhhhhh vad skönt det är! varmkram lotten

Mamma C sa...

Japp, det stämmer precis. Här är det inga vårdeppar inte. Men lider med dom som får det.
Kram Mamma C

MiaMaria sa...

Hejsan!


Ja ,visst är det så man känner när solen visar sig och värmer våra kroppar.....

HA´det så gott denna dag!
Miamaria

Jo sa...

Visst blir man sån till våren! Att vi numera har en egen trädgård i vilken vi kan se saker spira på våren, gör ju inte saken sämre! :) Solen piggar upp något enormt och så även ljuset som stannar kvar längre och längre på kvällarna! Ha det gott!

Ann-Catrin sa...

håller fullkomligt med dig vännen.. allt blir lite lättare!!!
kram på dig A-C

Evelinas hus sa...

Hallåj,
Tänkte du komma med på bloggträffen? Det vore jättekul.
Kram Caroline