2008-04-20

Associationer

För mig är sommar så mycket: Gotland, hav, horisont, drivved, strandbodar, raukar, steniga stränder, sol, stränder, stränder, stränder, sand, vågor, solnedgång, vatten.......


Här är några bilder som verkligen får mig att längta än mer, de kommer från Himlas hemsida - bilderna ger mig supercraving efter sommaren!!!
Bilder från: http://www.himla.se/


Hoppas ni alla har haft en skön helg i det härliga vårvädret! Vi ses i veckan, då kanske det kommer bilder på mitt senaste textilprojekt.......

Kram L

7 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Vilka vackra bilder du hittat, verkligen sommarkänslor!

Helgen har varit bra, massor av uteliv och solsken! i eftermiddag har vi haft barnkalas för dottern och hennes två kompisar, livat och skojigt!

ha en skön söndagskväll, kram!

Mamma C sa...

Ojojoj, nu längtar man ännu mera till sommaren. Vilka fina bilder, kan ruktigt känna havslukten när man sitter vid bordet.
Kram mamma c

MiaMaria sa...

VAckert!

MAn riktigt känner lukteb från havet och nytvättade handdukar....

HA´det så gott!
Miamaria

lottens vita och gröna sa...

helt underbara, ståpäls här! sommar för mig är kohagar med klöverblomor och smultronstrån, det är min barndom!

varmkram lotten

Himmelbit/Njut en smula sa...

Hej på dig!

Vilka underbara bilder!! Ja, det får en verkligen att längta till sommaren. Skönt iallafall att våren har börjat visa sig - jag njuter av den för fullt!

Stort tack för värmande ord hos mig!

Ha en toppendag!
Kram

Designe sa...

Vilka underbara bilder! Ser framemot att få se textilprojektet! kRAM :)

Moodboardwithflowers sa...

Himla är ju en fröjd för ögat.. tråkigt bara att favoriterna är svåra att hitta!