2016-01-10

Skrämmande men ett måste

Ibland, ibland är det svårt att veta vad som får mig att fatta de beslut jag gör i den tid de sker. Ofta fattar jag impulsiva och spontana beslut och ibland tar det lång tid, väldigt långt tid. Nu är ett beslut, noga övervägt och genomtänkt, fattat. Min vår, familjens vår kommer inte se ut som den gjort förr. När alla bitar fallit mer på plats så ska jag berätta vad som händer. Och jag tänker att vissa saker måste göras oavsett vilja. Göras för att kunna bli till något annat, någonting bättre. Stänga en dörr för att öppna andra. Oavsett om vi går in genom en dörr igen så är det med nya ögon, andra tankar och erfarenheter.

Kram
L

1 kommentar:

Fullblodsekologen sa...

Det var längesedan jag var här inne hos dig och läste. Har tagit en lång paus från bloggandet och ägnat mig åt flummande och tumrullande i stället.
Lite sent önskar jag dig ett riktigt bra 2016! Kram/Annelie