2015-03-25

Det som kommer efteråt

Tid har nu passerat sedan jag var som sämst. Julen 2013 trodde jag nästan att det inte skulle gå, att jag inte skulle klara mig. Oron syntes även hos alla runt omkring mig. En nedstämdhet som det nästan gick att ta på.
   Nu har tid passerat och jag finns kvar! Igår var jag på halvårskontroll och allt såg bra ut. Känslan är magisk. Jag har fått tillbaka mitt liv - ett nytt liv. Jag är samma person som förut men ändå inte. Jag behövde vila från bloggen och få lite distans till allt det som jag varit med om. En ny resa ska få ta sin början och jag tänkte att ni skulle få dela den med mig. Livet är spännande!

Kram 
L

2 kommentarer:

Anneli sa...

Hej fina du.

Vad roligt att höra ifrån dig!
Så skönt att du mår bra nu..........då ser jag fram emot att följa dig och din blogg igen.

Varm kram från Anneli

Anonym sa...

Underbart! Jag följer med!
Hå konstochcancer