2013-01-31

Vårvindar

Med lite skakiga ben och ett hjärta som "vibrerar" känner jag nu framtidshopp. Det spirar lite sakta i min kropp. Steget till att våga tänka tanken ända ut är dock för stor. Det är fortfarande kontroller var 3:e månad. Igår var jag på kontroll och allt såg bra ut. För första gången vågade jag fråga lite om hur riskerna för framtiden såg ut. Svårt att få svar på det. Det kan fortfarande vara risk för nya tumörer, men då vet jag ju vad jag ska ha koll på. Även spridningen som var till lymfkörtlarna är ngt som de idag inte kan säga vad som kommer att ske. Men JUST NU, JUST IDAG är jag cancerfri. Ett steg i taget mot att bli FRISKFÖRKLARAD!

Kram
L
 
 

2 kommentarer:

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Det låter helt underbart, och jag är så glad för dig skull! Heja Livet! :-)

Stor kram!
Lina

♥ Fyra årstider sa...

Sitter med tårar i ögonen och läser. Vilken fin människa du är, så många fina tankar. Tusen tack för dina ord hos mig, de gjorde min dag. Underbart att höra att cansern inte fick ta greppet om fin kropp.

Kram Lotta