2010-01-06

Inspirationskällor


Bilderna ovan är sparade i min fotomapp för inspiration till övervåningen, kommer inte ihåg var jag hittat dem.


Att börja fixa med vår oinredda övervåning är nu ett projekt som kommer att bli högst verkligt i vår. Budget klar, bygglov för vissa takfönster och takkupor är inskickat till kommunen. Ritningarna har minimerats till 3 st. Det ska verkligen bli jättespännande att sätta igång. Vi kommer säkert att riva vårt hår och gnissla tänder under resans gång. Men snart börjar vi.

Kram


6 kommentarer:

Anna-Malin sa...

ääälskar båda två, på olika sätt.
en vacker dag ska jag ha råspont på väggarna, det är ett som är säkert.... ;)

så spännande med övervåningen!!
då har du MASSOR med kuligheter att se framemot...(avis....) ;)

stor kram!!

anna-malin

Lo sa...

Heej! va kul det låter med att få renovera inreda ! Kommer du lägga upp bilder på din blogg?? Jättekul skulle det vara att se!
God fortsättning!
Lo

Miss Marie sa...

Härligt med en massa inspiration! Mina föräldrar ska renovera sommarstugan nu i år så jag letar också efter inspiration! Ska bli kul att få följa er renovering!

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Åh, va skoj! Ska bli så spännande att få följa...hoppas jag! :-)

Måste ju vara hur svårt som helst att kunna välja...finns ju en del stilar att hoppa emellan...men roligt det är det!

Ha en trevlig helg!
Kram Lina

Ausra sa...

Jättefin blogg du har. Tur jag hittade dig :)

Elin sa...

Åh vilka vackra och inspirerande bilder du visar... Och så spännande att få läsa mer om ert projekt... ni får dokumentera allt och ta mycket före och under resans gång bilder... för det är så spännande att få se hur sånt förvandlas...

Vilken härlig sida du har... kommer gärna tillbaka igen...

Önskar dig en härlig helg...

Många varma kramar
Elin