2013-10-01

framåt, framåt trots att det är motigt

Här lever jag just nu i smärta. Den är så nyckfull. Ena stunden känns allt nästan som vanligt för att plötsligt slå till och förvandla dagen till ett smärtfyllt eldhav. Det sticker, bränner, skär, svider, bultar, molar, ilar. Värken får mig illamående, trött, ledsen och känslig. Tårarna lurar bakom ögonlocken, andningen blir tung och axlarna åker upp till öronen. Hela kroppen blir spänd som en fiolsträng. Låt det bli måndagen den 7:e så jag får skära bort, sy igen och försöka läka.

Kram
 
L

4 kommentarer:

millandante sa...

Varm stor kram igen <3

Anneli sa...

Kämpa på min vän , trots smärtan.
Tänker på dig och önskar att allt var som vanligt hos dig som innan du blev sjuk................vet att du önskar dig det mest av allt............

Stor kram,
Anneli

Anonym sa...

Jag tänker på dig och hoppas att du snart får bli opererad. Vilken lååång o grym väntan. Kram

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Kämpa!

Kram Lina