2008-07-13

Vila!

Ta´t lugnt, ta en Toy!

Foto:min dotter E

Efter att ha varvat ner med glesare inlägg här under försommaren så tänkte jag nu ta semester ordentligt! Jag skall åka till Gotland o bara vara. Gå på den årliga lammfesten, bada i kalkbrott, äta glass i Visby hamn, leta fossiler vid stranden, grilla vid strandboden, rida, träffa all släkt o vänner, sova på höloftet med barnen, gå lånpromenader, spela spel..... Ja, listan kan göras lång. Jag hoppas att jag kommer hinna med att göra en del av det som jag här ovan har fantiserat om!


Jag vet i alla fall att jag skall försöka att göra rättvisa åt mina paradisställen med min nya kamera. Så att jag kan ta fram o njuta lite sommar mitt i vintern.


Jag kommer åter till bloggen ngn gång aug-sept.


Ha en underbar sommar!!!




L

7 kommentarer:

Tidsmästarinnan sa...

det låter helt underbart. Och bilderna är såå fina!!

Jag önskar dig en alldeles ljuvlig tid på din härliga ö, (och så är jag väldigt glad över att jag också ska få komma dit en liten vecka snart - tjohoo!)

kram på dig!
Susanne

A home far away sa...

Det låter om en gudomligt trevlig sommar!

NJUT...

Kram från Singapore

Grodmamman sa...

Ha en trevlig sommar nu! Så ses vi i höst!:)
Kram

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Lägg av, vad jag blir avis! ;-)

Hoppas att din sommar blir precis lika underbar som jag hoppas att min SKA bli!

P.S Volang = häng över byxkanten D.S Ha ha ha!

Ha det så jättebra, vi höres! Kram L

Jes/Vita villa vila sa...

Å vännen - det låter UNDERBART & SAGOLIKT! Ljuvliga Gotland ♥

Hoppas du får en underbar semester & sommar!!!

Kram/Jes ♥

Solsjö - Under en vind sa...

Hoppas att du haft en härlig semester!! Kramar!

husnummer30 sa...

Hoppas du har/har haft en riktigt härligt semester!!!
//Jill.